شبكة الابطال
سؤال وجواب 40
شبكة الابطال
سؤال وجواب 40
شبكة الابطال
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

سبحانك الله وبحمدك سبحان الله العظيم

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولالدردشة

سؤال وجواب

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حسام المصراوى
مشرف
مشرف
حسام المصراوى

الابراج : القوس
تاريخ الميلاد : 03/12/1991

الورقة الشخصية
admin: 1

سؤال وجواب Empty
مُساهمةموضوع: سؤال وجواب   سؤال وجواب Icon_minitimeالسبت سبتمبر 04, 2010 8:09 am

سلام الله عليكم اعزائى قارئى هذا الموضوع وبعد ......................... لقد كتبت هذا الموضوع وفى انتظار الردود لعلى استفيد منكم _وهذا الموضوع احب ان القى فيه عليكم سؤال مهم جدا وهو كالتالى : هل من كان حالفا بغير الله قد اشركفعلا من غير فصال كده اى من غير نظر لنواحى اخرى مثلا انا احلف بغير الله مثلا اقول لاختى والنعمة انتى مبتعرفى حاجة فى حاجة مثلا محدش دور انه يمين والله بيتهزله العرش يعنى ده حلفان مش ضرورى اصلا مش محتاج احلف باليمين المعظم والله مينفعش ياخوالنا من رأيى المتواضع العب بيمين والله وكل شوية( والله انت عبيط- والله العظيم الاكل ده كويس- والله العظيم المية دى سخنة) الكلام ده مش صح وانا اصلا مش بحلف بالنعمة يعنى بعظمها من دون الله لا سمح الله- لا - انا بعظم ربنا طبعا وعلشان كده مبحلفش بالله غير فى الاشياء المهمة جدا ............................ هيا دى وجهة نظرى فى الموضوع ده وبحاول اقنع ابويا بيه بس هوه مش مقتنع وبيقولى الحديث كل شوية ...مش عارف رأيى ولا رأى ابويا هو اللى صح ...............اتمنى ان كل من يقرأ هذا الموضوع يهتم بيه ويفتينى برأيه لعلنى استفيد لو حرام فعلا احاول ابطل اللغوة دى ( والنعمة ) وربنا يعينا على ذكره وشكره وحسن عبادته ........... وفى الختام ...اقول لكم ... جزاكم الله خيرا والسلام
Admin
المدير العام
المدير  العام
Admin

الابراج : الجدي
تاريخ الميلاد : 19/01/1990

الورقة الشخصية
admin: مدير المنتدى

سؤال وجواب Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب   سؤال وجواب Icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 2:47 am

طبعان اكيد هى دية فها كلم
https://sporto.yoo7.com
حسام المصراوى
مشرف
مشرف
حسام المصراوى

الابراج : القوس
تاريخ الميلاد : 03/12/1991

الورقة الشخصية
admin: 1

سؤال وجواب Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب   سؤال وجواب Icon_minitimeالأحد سبتمبر 05, 2010 3:04 pm

سلام الله عليك اخى اسامة وبعد .................اشكرك لانك قمت بالرد على سؤالى!!! هذا ليس رد مفيد فعلا !!! ولكنه افادنى اكثر ممكا كنت اريد... افادنى بانى علمت ميعاد برنامج فتاوى الرحمة الجديد لان ابويا بيعشق الشيخ حسان وبيحب البرنامج ده قوى وكان عايز يعرف معاده ..........سبحان الله هى الاقدار وهى الحظوظ المهم ممكن ابقى اتصل بالقناة صح وأسأل الشيخ حسان وفى الختام اشكرك شكرا جزيلا كابتن اسامة وجزاكم الله خيرا والسلام
Admin
المدير العام
المدير  العام
Admin

الابراج : الجدي
تاريخ الميلاد : 19/01/1990

الورقة الشخصية
admin: مدير المنتدى

سؤال وجواب Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب   سؤال وجواب Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 08, 2010 3:31 am

لا شكر على وجب نحنو هنا لخدمتكم
https://sporto.yoo7.com
sale190
عضو جديد
عضو جديد
sale190

الابراج : العذراء
تاريخ الميلاد : 24/08/1990

سؤال وجواب Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب   سؤال وجواب Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 22, 2010 5:37 pm

سؤال وجواب I9yn23lntjas
عبدالله صبحى النشار
عضو جديد
عضو جديد

الابراج : الدلو
تاريخ الميلاد : 02/02/1990

سؤال وجواب Empty
مُساهمةموضوع: رد: سؤال وجواب   سؤال وجواب Icon_minitimeالثلاثاء يناير 04, 2011 6:18 am

السلام عليكم انا عملت شباب الاسلام
رجو تسجيل فية
وشكر جزرا

سؤال وجواب
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» مسابقات كرة القدم